Hvem er jeg?

Mit navn er Thomas, og jeg er en frisk fyr på 29 år, der er bosat i Silkeborg. Jeg søger pt. en elevplads som mediegrafiker. Jeg går på grundforløb 2 på mediegrafikeruddannelsen på Aarhus Tech, som jeg netop har afsluttet.

Som person er jeg et tålmodigt, positivt og imødekommende menneske, der hviler i mig selv. Jeg har erfaring for, at jeg arbejder selvstændigt, målrettet og løsningsorienteret. Jeg trives med forskelligartede arbejdsopgaver, og jeg ser nye udfordringer som en mulighed for at lære og dygtiggøre mig indenfor mit felt. Jeg er god til at bevare overblikket i pressede situationer og forstår at disponere min tid effektivt. Jeg er en teamplayer med humor, der vægter et godt arbejdsmiljø højt.

Hvad kan jeg bidrage med?

Jeg er en ildsjæl med et skarpt blikfor detaljen, som brænder for det kreative arbejde. Hele mit liv har kreativiteten været af stor betydning for mig, og jeg har bl.a. beskæftiget mig med tegning, maleri, musik samt grafisk design med stor passion.

Jeg har gennem de sidste 10 år arbejdet med dele af Adobe pakken på hobbyplan og har derfor allerede en hel del erfaring med flere af værktøjerne.

Udover grundforløbet på mediegrafikeruddannelsen har jeg en bachelor i kunsthistorie med i bagagen. Jeg kommer derfor med en bred teoretisk viden, bl.a. inden for visuelle virkemidler og analytiske værktøjer, som jeg ser mig selv anvende i mit praktiske arbejde.

round

Sidste måneds projekter

SUBURBAN

Fiktivt Skoleprojekt

VIRKSOMHEDEN

Suburban er en dansk modevirksomhed, som er kendt for sine skandinavisk inspirerede designkollektioner til mænd. Foruden tøj laver virksomheden accessories, sko og badetøj. Suburban har hovedsæde i København og bliver i dag forhandlet i mere end 30 lande.

Suburban blev grundlagt af Peter Klausen og åbnede sin første butik i Københavns Latinerkvarter i 1999. De første to år solgte Suburban udelukkende smykker, hvorefter virksomheden gik over til salg af basis-T-shirts, hovedsageligt til mænd. I 2000 købte CEO Jens Andersen virksomheden, og herefter blev Suburban-kollektionerne udviklet til fulde tøjkoncepter til mænd.

Suburban har 900 forhandlere i Europa, USA og Asien og

beskæftiger ca. 250 ansatte per 2020. Virksomheden har et internt team bestående af følgende afdelinger: design, konstruktion, produktion, økonomi, salg, marketing og detail, der alle arbejder tæt sammen.

I dag har Suburban 20 selvstændige butikker – heraf 12

i Danmark – samt i de europæiske storbyer Oslo, Amsterdam, Stockholm, Hamborg og Berlin. De har desuden 30 shop-in-shop-butikker i blandt andet Galeries Lafayette og Merci i Frankrig, Harvey Nicols og John Lewis i England, Ludwig Beck og Cramer & Co. i Tyskland, Aplace og Åhlens i Sverige, Steen & Strøm og Høyer-Gruppen i Norge samt Illum i Danmark. Suburban lancerede sin første online webshop i 2008 og er tilgængelig i 29 lande via www.suburban.com. Suburban-kollektionerne bliver også solgt gennem ASOS, Boost, Modo Moto, Urban Outfitters og Zalando


thin

Vector Portrætter

VIZUAL MAGICIAN

Logodesign

Vizual Magician

Vizual Magician er en Aarhusiansk musikproducer der har arbejdet med mindre lokale navne indenfor RnB og Hip Hop genren.

Troldmanden er et tilbagevendende ikon indenfor hip hop og kan spores tilbage tilbage til Grand Wizzard Theodore der krediteres som den DJ der opfandt scratch.

Det var derfor oplagt at logoet til Vizual Magician skulle være en troldmand.

round

VIL DU SE MERE?